Výstava Cartier na Pražském hradě byla unikátní přehlídkou nejvzácnějších a nejslavnějších šperků v historii této francouzské značky. Práce se značkou Cartier nadchla celý náš tým. Díky velkému nadšení a odhodlání vznikla v Praze jedinečná výstava, která nás inspiruje dodnes.

Práce na tomto projektu byla unikátní nejen díky značce Cartier, ale především také svou komplexností. Stáli jsme již na počátku příprav a podíleli se na produkci celé výstavy. Ke spolupráci jsme přizvali designéra Ronyho Plesla a společnými silami navrhli a zrealizovali design celé výstavy.

V průběhu plánování výstavy jsme navrhli komunikační strategii včetně PR aktivit. Vytvořili jsme grafické vizuály, naplánovali media mix a započali komunikaci s novináři. Základem komunikační kampaně byly citylighty, bigboardy a radiové spoty. Vzhledem k cílové skupině jsme vsadili také na kampaň v tisku, konkrétně v lifestylových magazínech.

PR kampaň dosáhla vynikajících výsledků. Tiskovou konferenci navštívilo přes 80 novinářů. Docílili jsme 91 mediálních výstupů, z nichž 62 bylo unikátních. Zajistili jsme více než 40 individuálních prohlídek pro novináře a celková hodnota kampaně (AVE) přesáhla 12 miliónů Kč.

Slavnostní otevření výstavy zahájila Livia Klausová společně se zástupci šperkařského domu Cartier. Součástí zahájení výstavy byla také Cartier gala večeře ve Španělském sále Pražského hradu a následná afterparty v hradních zahradách. V průběhu výstavy jsme následně zorganizovali charitativní večer UNICEF.