V březnu 2013 zavítala do Prahy další velkolepá výstava v produkci společnosti Ticketpro: Tutanchamon – jeho hrob a poklady. Po výstavách Bodies a Cartier na Pražském hradě jsme i tentokrát získali důvěru Serge Grimaux a podíleli se na organizaci výstavy, v tomto případě na organizaci eventů a PR kampaně.

Naše PR strategie byla velice úspěšná. Tiskovou konferenci navštívilo více než 60 novinářů a o výstavě vyšlo celkem 127 článků – z toho bylo 83 unikátních výstupů. V rámci výstavy a jejího tématu média otiskla 8 rozhovorů a celková hodnota kampaně (AVE) atakovala hranici 15 miliónů Kč.

Abychom posílili mediální výstupy a pravidelně formovali mediální obraz výstavy, zorganizovali jsme průběžně několik eventů, jako například gala opening výstavy, komentovanou prohlídku pro nevidomé nebo dětský den. Vrcholem kampaně byla komunikace charitativního dne, na jehož konci připadla celodenní tržba občanskému sdružení Sluneční paprsek.